Etichete

vineri, 31 mai 2019

Nr 15


Cronicile Școlii 27
Revista Școlii
Nr 15
An școlar 2018 - 2019
Proiect educaţional de dezvoltare a abilităţilor sociale de comunicare şi interrelaţionare
                                        
Editorii ediției – elevii claselor a V-a A și a V-a D
Coordonator consilier școlar Eta Șerbănoiu

Pentru o vizualizare optimă apasă pe "FULLSCREEN"
(colţul din dreapta al ferestrei de mai jos)! 


45 de comentarii:

  1. Uraa! Felicitari, copii frumosi si talentati! Felicitari coordonatoarei! In fiecare an astept cu drag aceasta revista! Pe cand varianta tiparita?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim celui mai fidel cititor! :) Pe hartie o vreau si eu! De la numarul 1 incoace! Dar... nu-s bani! Pentru educatie... e mai greu cu bugetul! ;)

      Ștergere
  2. Felicitari!!! Ca de obicei...uluitoare desfasurare de forta! Multumim, Eta!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim si noi, Elena! Pentru o colaborare constanta de ani si ani! :) Te pupam

      Ștergere
  3. Tomescu Iuliana2 iunie 2019 la 04:11

    Wow!!! Abia astept s o răsfoiesc...sa o citesc!!! Sunt sigura ca i minunata, ca de obicei!!! Felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Rodica Guritanu2 iunie 2019 la 04:16

    Cel care zboara este "Micul Print"? Felicitari pt munca voastra!



    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim frumos! La nr 16 va asteptam alaturi de noi! Cu drag!

      Ștergere
  5. Adriana Cialicu2 iunie 2019 la 04:20

    Felicitari!!! Multumim, Eta!��❤️

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari, Eta ! Tot ce faci tu este special!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti draguta! Multumesc!
      Multumim pentru aprecieri!

      Ștergere
  7. Felicitari tuturor, multumim doamna Eta, sunteti minunata si faceti lucruri marete!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Multumesc frumos! Felicitarile merg si spre Gaby! Cu drag!

      Ștergere
  8. Oaw! Deja nr. 15!Bravo!!! Felicitari!!!������ Nici nu-mi vine sa cred, ca mai ieri, aparea nr.1. Va urez sa ajungeti cat mai departe .....si satisfactia apartiei, sa fie aceeasi, de la inceputuri! ❤ Sa fiti sanatoasa si darul sa vi se intoarca...inmiit!��

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Multumim frumos! Revista asta va fi pt totdeauna legata de Horia &Co! <3 Asa incepe fiecare numar: povestind noilor redactori despre primii! :) Va imbratisez cu mare drag pe dvs si pe baieti. <

      Ștergere
  9. Mulțumim, Eta! Felicitari, copii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim si noi pentru colaborare! Va pupam! Pe tine si picii tai! :)

      Ștergere
  10. Florentina Ghica2 iunie 2019 la 04:28

    Multumim pentru implicare! Chiar a iesit superrrr!
    Bravo!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ne-a iesit! :) Multumesc si eu de colaborare! <3

      Ștergere
  11. Eduard Cristian Ion3 iunie 2019 la 03:46

    Cea mai interesantă revistă!

    RăspundețiȘtergere
  12. A fost distractiv sa particip la aceasta revista.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut! A fost o experienta frumoasa pentru toti! :)

      Ștergere
  13. Și eu am scris de ce nu sunt acolo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare rau! Anul acesta au fost extrem de multe articole. A fost o echipa de selectie si nu au mai trecut decat articolele care au respectat formatul (toate cerintele). Treci pe la cabinet sa vedem exact care e situatia ta. Te asteptam la nr 16!

      Ștergere
    2. Info: Daca faci corecturile si editarile ce se impun (conform standardului agreat), articolul poate fi publicat pe blogul scolii. Treci pe la cabinet si te ajut eu!

      Ștergere
  14. A fost interesant sa particip alături de colegii mei si sa ne distrăm împreună la această revistă!! Sper sa o citiți cât mai mulți!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca v-a placut sa lucrati impreuna! Nu a fost deloc o munca usoara! Va felicit pe toti!

      Ștergere
  15. director Alina Vatui3 iunie 2019 la 08:43

    Multumesc tuturor realizatorilor acestei minunate reviste. A iesit un lucru grozav! FELICITARI!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim frumos, dna director! ;) Ne-a facut placere!

      Ștergere
  16. Foarte interesanta! Bravo!!!����

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumim frumos! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Felicitări, copii! Felicitări, doamna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. petrescu Mihai6 iunie 2019 la 02:42

      Noi,clasa 5d, ne-am simtit minunat atunci cand am lucrat la revista,mai ales atunci cand ne-am vazut numele in paginile ei. Multumim tuturor!

      Ștergere
    2. Eu m-am simtit onorat sa lucrez la acesta revista minunata. V-o recomand sa o cititi cu mare incredere!

      Ștergere
    3. CAND AM CITIT REVISTA,AM RAMAS PLACUT IMPRESIONATA!MI-A PLACUT ACEST PROIECT!!!

      Ștergere
  19. Mi-a placut foarte mult aceasta revista, continuati treaba buna!!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Eu personal m-am entuziasmat foarte tare cand mi s-a spus ca clasa mea, dintre toate, a fost aleasa sa fie parte din grupul uimitor ce va lucra la revista aceea de care se vorbea prin scoala. De fapt, imi doream de ceva timp sa scriu un articol care sa apare pe acest super site! Dorinta mea s-a indeplinit neasteptat si a fost o placere sa lucrez alaturi de profesoara mea de educatie sociala -Doamna Consilier- care este o persoana de-a dreptul fantastica! Am fost o echipa, dar a fost de parca am fi fost o familie. A fost foarte distractiv!

    Sper ca va bucurati de revista pe atat cat ne-am bucurat noi sa o facem special pentru voi! :)))

    RăspundețiȘtergere
  21. Anul acesta am participat la revista scolii nr. 27, sunt mandra sa știu că lumea va citi ceea ce am scris eu și colegii mei . A fost o experiență minunată, și sunt foarte fericita. Nu uitați să citiți revista nr. 15 a școlii gimnaziale nr. 27!

    RăspundețiȘtergere
  22. Mie mi s-a părut foarte interesant sa particip la revista scolii 27, lucrand la nr 15 împreună cu colegii mei. Nu uitați sa citiți revista noastra! :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Antonio Ionita6 iunie 2019 la 08:55

    Cititi revista scolii! Mie imi placee!!!

    RăspundețiȘtergere