Etichete

luni, 23 mai 2022

Nr 18

Nr 18. Cronicile Școlii 27. Revista Școlii

An școlar 2021 - 2022

Proiect educaţional de dezvoltare a abilităţilor sociale de comunicare şi interrelaţionare

Vă invităm să pătrundeți în minunatul univers al ȘCOLII NOASTRE, citind NUMĂRUL 18 al revistei CRONICILE ȘCOLII 27!

 

Ne regăsim din nou între paginile unui nou număr al revistei școlii, Cronicile Școlii 27. Nr 18, povestind despre noi și despre cei de lângă noi, despre bucuria de a fi împreună. 

După perioada dificilă a pandemiei care ne-a ținut fizic departe unii de ceilalți, reîntorși la școală, scopul nostru principal a fost de a reînnoda relațiile interumane, insistând mult pe comunicare. Evident, și noi, cei implicați în realizarea revistei, ne-am canalizat activitatea către acest deziderat. Prin urmare, veți găsi în acest număr al revistei o mulțime de interviuri cu colegii noștri, cu profesorii noștri, cu prieteni sau membrii ai familiei noastre, modelele noastre de viață.

Dorința noastră este mereu aceeași:  a crea împreună O ȘCOALĂ PRIETENOASĂ.

Editorii ediției – elevii claselor a V-a A, B, C, D

Coordonator consilier școlar Eta Șerbănoiu

 

Pentru o vizualizare optimă apasă pe "FULLSCREEN" (colţul din dreapta al ferestrei de mai jos)

sau pe Nr 18 Cronicile Scolii 27. pdf, scris cu albastru, sub fereastra de mai jos!

 

 
Dintr-o regretabilă eroare, nu au apărut în pdf-ul de mai sus 3 materiale de la clasa a IV-a B. Sunt foarte frumoase! Vă rugăm să le citiți, accesând linkul de mai jos! Mulțumim mult pentru înțelegere! 

113 comentarii:

  1. Ghitoaica Alex23 mai 2022 la 03:45

    Mi-a placut foarte mult sa particip la acest proiect si revista este foarte frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a facut placere sa particip la toate proectele (Laps Maia cls 5B)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte cool🤗

    RăspundețiȘtergere
  4. A fost frumos!
    Mihai Petre Iulian cls a v-a B

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt cele mai frumoase și atractive proiecte .Buna treaba.💯💯

    RăspundețiȘtergere
  6. Este o revistă foarte frumoasă. Vă asteptăm și pe voi.
    (Radu Tănasie 5B)

    RăspundețiȘtergere
  7. Este o revistă foarte frumoasă. Vă asteptăm și pe voi.
    (Radu Tănasie 5B)

    RăspundețiȘtergere
  8. Mi-a facut placere sa fac toate aceste proecte ( Laps Maia cls5B)

    RăspundețiȘtergere
  9. Mi-a placut foarte mult aceasta revista. Apostol Maria, Clasa 5B

    RăspundețiȘtergere
  10. Mi-a plăcut sa particip la acest proiect!(clasa a 5-aB)

    RăspundețiȘtergere
  11. Wow foarte tare revista mi-a plăcut foarte mult și sper să continuie

    RăspundețiȘtergere
  12. Mi-a placut sa particip la revista scolii 27! Maria Nitu. Clasa a V-a B.

    RăspundețiȘtergere
  13. Jugureanu alexandru23 mai 2022 la 03:50

    Foarte creativ , excelent !!

    RăspundețiȘtergere
  14. Mi-a placut foarte mult aceasta revista. Apostol Maria, Clasa 5B

    RăspundețiȘtergere
  15. A fost o plăcere să particip la această revista. Tanasie Cosmin

    RăspundețiȘtergere
  16. Felicitări tuturor participanților! Frumos!

    RăspundețiȘtergere
  17. Surprinzătoare tema noului număr al revistei. Am citit cu plăcere interviurile realizate de copii cu părinții, bunicii și prietenii lor. Mulțumim pentru împărtășirea unor aspecte personale din viețile lor. Felicitări tuturor! E un proiect frumos și, peste timp, o amintire prețioasă la care autorii se pot raporta.. Ovidiu Iancu

    RăspundețiȘtergere
  18. Un lucru bine făcut! Trăiți azi bucuria lui! Felicitări autorilor! Elena Giurgea

    RăspundețiȘtergere
  19. Mi-au plăcut mult poveștile bunicilor! Bravo, copii! Gabriela Nan

    RăspundețiȘtergere
  20. E plăcut să cunoști fragmente din viața copiilor. Felicitări autorilor!

    RăspundețiȘtergere
  21. Ce lume frumoasă între paginile revistei! Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  22. Felicitări tuturor! Robert Ursu

    RăspundețiȘtergere
  23. Frumos! Un mare bravo celor implicați în această activitate! Gheorghe Natalia

    RăspundețiȘtergere
  24. Felicitări copiilor și profesorilor pentru revista!

    RăspundețiȘtergere
  25. In fiecare an astept aceasta revista cu nerabdare! Felicitari initiatoarei proiectului si copiilor! Sunteti minunati!

    RăspundețiȘtergere
  26. Ma bucur ca acest proiect merge mai departe! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  27. Felicitari, copii! Felicitari, profesori! Frumos. Ca de fiecare data! Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  28. Mă bucur să văd că acest proiect se continuă. E multă muncă în spatele lui, se vede acest lucru. Și se vede și dragostea față de copii. Mă bucur să știu că profesorii copilului meu sunt așa. Felicitări tuturor! Irina

    RăspundețiȘtergere
  29. Bravo! Mi-a plăcut să citesc despre copii, părinți, bunici, profesori. Interesanta tematica! Anca G

    RăspundețiȘtergere
  30. Felicitari!! ♥️🫶🏻 prof. Alexandra Marin

    RăspundețiȘtergere
  31. Felicitari! prof Sabina G

    RăspundețiȘtergere
  32. Felicitari!!! prof Elena State

    RăspundețiȘtergere
  33. Foarte frumoasa! Felicitari! <3 prof. Georgiana Maria

    RăspundețiȘtergere
  34. Arată foarte bine! Felicitări tuturor! prof Catalin Stefan Gheorghe

    RăspundețiȘtergere
  35. Super!!!👏👏👏😘 prof Flori Ionașcu

    RăspundețiȘtergere
  36. Felicitari! prof Emanuel Tatomir

    RăspundețiȘtergere
  37. Frumoasă comunitate la școala dvs! Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  38. Am rasfoit revista dumneavoastra si am realizat cata munca se ascunde in spatele a ceea ce am vazut. Bravo! E de apreciat si de dat ca model altor comunitati scolare.

    RăspundețiȘtergere
  39. Foarte calda abordare! Felicitări tuturor celor care au realizat acest material! Frumoasa amintire! Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  40. Foarte frumoasa revista! Bravo, copii! Faptul că au participat și părinți, și bunici este de apreciat.

    RăspundețiȘtergere
  41. Foarte frumos, felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  42. Corina Caragea23 mai 2022 la 07:03

    Ce m-am impresionat pe mine mult e numărul foarte mare de persoane implicate în acest proiect: copii, profesori, părinți, bunici. Am văzut chiar că au răspuns întrebărilor și copii din alte școli. Foarte, foarte frumos! Chiar e o școală prietenoasă, cum am văzut că vă doriți! Felicitări, doamna consilier! Sunteți specială! Știți cum sa legați oameni și suflete! Felicitări tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  43. foarte frumos am citit pana la pagina 15 si am ramas uimit de cuvintele si de expresii dar in plus toate clasele au muncit si toata lumea merita felicitari

    RăspundețiȘtergere
  44. Plină de suflet! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  45. Ce frumoasă e lumea copiilor! O școală prietenoasă sa aveți, așa cum va doriți! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  46. Sebastian Dobrincu23 mai 2022 la 09:20

    Felicitări tuturor celor care au contribuit la această reușită! E un produs de care puteți fi mândri!

    RăspundețiȘtergere
  47. Am inceput sa citesc din revista și nu o pot lăsa din mână. M-am prins în poveștile scrise de copii. E o lume plina de inocență. Am întrerupt cititul doar sa va spun că îmi place mult și să vă felicit. Profesorii care inspira astfel elevii sunt adevărate modele. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  48. Felicitări, doamna consilier scolar! Ați reușit să aduceți împreună toți actorii școlii. Până și mama mea, in calitatea ei de bunică, a ajuns in revistă! E tare mandra de ea și de nepotul ei. Mulțumim pentru implicare și pentru tot ce faceți zi de zi pentru copiii noștri! Suntem norocoși că sunteți la noi in școală! Multa sănătate și putere de munca va dorim! Felicitări și copiilor!!

    RăspundețiȘtergere
  49. mie mi-a plăcut foarte mult revista

    RăspundețiȘtergere
  50. Felicitări tuturor celor implicati in acest proiect f.f.f.frumos O bunica f.mindra de nepotul ei.Angela Mihai

    RăspundețiȘtergere
  51. Felicitări tuturor.Suc ceas în continuare.Bunica.

    RăspundețiȘtergere
  52. Foarte interesant blogul! Felicitari pentru munca depusa si pentru tot ce faceti pentru copii nostrii, doamna consilier scolar!
    Succes si mai departe!
    Mihai Ileana

    RăspundețiȘtergere
  53. Foarte interesant blogul! Felicitari pentru munca depusa si pentru tot ce faceti pentru copii nostrii, doamna consilier scolar!
    Succes si mai departe!

    RăspundețiȘtergere
  54. Felicitari pentru munca depusa si implicarea copiilor in acest proiect, doamna consilier scolar!
    Succes si mai departe, in tot ce faceti!

    RăspundețiȘtergere
  55. Câtă candoare, speranță, visuri! Foarte, foarte frumos! Așa trebuie sa fie o școală! Felicitări, doamna consilier! Felicitări și profesorilor scolii! Felicitări și elevilor! O echipa frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  56. O bunică fericită23 mai 2022 la 10:52

    Multi oameni buni și cu suflet frumos am cunoscut citind revista dvs! Felicitări! Și mulțumiri pentru munca și iubirea arătată copiilor noștri!

    RăspundețiȘtergere
  57. Cristina Pașca23 mai 2022 la 10:59

    Ce omagiu frumos adus tuturor bunicilor! M-a impresionat și mi-a amintit de bunicii mei, de îmbrățișările lor calde. Felicitări celui care a avut această idee! Felicitări, doamna consilier! Ați rămas același om cu suflet mare, dedicat și cu iubire pentru copii și meserie!

    RăspundețiȘtergere
  58. Revista dvs îmi dă speranță că lumea se poate vindeca! Frumos, interesant, inspirational! Felicitări! Mulțumiri!

    RăspundețiȘtergere
  59. Destul de interesant , cred ca as putea ajuta la designul acestui site dar nu ma voi implica in treburile altora.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acesta e un proiect de voluntariat. E treaba noastră, a tuturor din comunitatea scolii. Daca doriți să vă implicați, vă rugăm să luați legătura cu coordonatorul proiectului (econsiliere@yahoo.com). Mulțumim!

      Ștergere
  60. Felicitări tuturor! Interesanta și creativă!

    RăspundețiȘtergere
  61. Felicitări, doamna Eta! Felicitări tuturor celor implicați!

    RăspundețiȘtergere
  62. Stefan Negotei24 mai 2022 la 02:31

    Revista este foarte frumoasa si ma bucur ca am contribuit!

    RăspundețiȘtergere
  63. A fost foarte interesant și mi-a plăcut foarte mult și inspirațional!!!
    (Serbanescu David Andrei Clasa a 5-a C)

    RăspundețiȘtergere
  64. Cel Mai Frumoasa Revista!!!

    RăspundețiȘtergere
  65. Mi-a plăcut foarte mult deoarece toți am apărut și sunt și vor fi niște amintiri frumoase MARIN ANNE MARIE CLASA 5-C

    RăspundețiȘtergere

  66. A fost o mare plăcere sa particip și a fost foarte interesant❤️
    Dumitru Angelinne
    Clasa a V a C

    RăspundețiȘtergere
  67. imi place revista.Este foarte cool si interesanta.Pot sa aflu informati despre profesorii clasei mele,si despre copii altor clase.❤️

    RăspundețiȘtergere
  68. Mă bucur că am reușit să apăr în revistă🙂. Mi-am adus aminte de lucrurile frumoase pe care le-am făcut anul acesta le voi gasi aici mereu😄😊.
    Mantz Adela clasa a 5-a C

    RăspundețiȘtergere
  69. Foarte frumoasa experienta de a face parte intr-o revista asa interesanta! Mirific!!
    Clasa 5 C

    RăspundețiȘtergere
  70. Felicitări pentru implicare,tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  71. Este foarte bine la aceasta scoala
    Nu primesti prea multe teme
    Si daca iti uiti mancarea acasa ei bine aici ai corn,lapte,biscuiti si mere
    Adamache Andrei
    Clasa a V-a C

    RăspundețiȘtergere
  72. Foarte tare experienta de a face parte intr-o revista asa interesanta! Mirific!! :)
    Banu Cezar Mihai
    Clasa 5 C

    RăspundețiȘtergere
  73. Mă bucur să văd că în scoala copilului meu se întâmplă atâtea lucruri frumoase! Felicitări profesorilor! Bravo, copii!

    RăspundețiȘtergere
  74. Felicitări, oameni dragi! Va îmbrățișez!

    RăspundețiȘtergere
  75. E incredibil ce ați putut realiza cu copiii atât de mici, de clasa a V-a! Felicitări, doamna consilier! Felicitări, copii! Felicitări tuturor celor care au contribuit la această reușită!

    RăspundețiȘtergere
  76. Doamnaaaaa, va iubim!!!!! <3 <3 <3

    RăspundețiȘtergere
  77. Meritati toate felicitarile! Mi-a placut!

    RăspundețiȘtergere
  78. A fost cel mai tare proiect la care am putut participa!!!(Bratu Bianca Elena-cls.a-V-a D)

    RăspundețiȘtergere
  79. Foarte interesantă! Mi-a plăcut că nu ați uitat părinții și bunicii! Azi chiar am citit o poveste frumoasa care se potrivește cu tematica aceasta abordată și de dvs. O sa o atașez aici! Nu în ultimul rând, va transmit tuturor felicitări! Povestea: În fiecare an, în weekend, părinții lui Mihai îl duceau la bunica lui în vacanța de vară. Și se întorceau acasă a doua zi, pe seară.

    Într-o zi băiatul le-a spus părinților săi: "Sunt mare acum, pot să merg singur la bunica? Aș putea sta mai mult." După o scurtă discuție, părinții au fost de acord. L-au condus la gară, iar în timp ce așteptau plecarea trenului îi dădeau ultimele sfaturi. Mihai le tot repeta: "Știu, știu, mi s-a spus asta de o mie de ori! "

    Trenul urmează să plece, iar tatăl lui îi șoptește la ureche: „Fiule, dacă te simți rău sau nesigur, asta e pentru tine..." Și i-a strecurat ceva în buzunar.

    Acum Mihai este singur, stând în tren, fără părinții lui, pentru prima dată în viață. Admira peisajul de la fereastră, în jurul lui străinii se împing, fac zgomot, intră și ies din vagon. O persoană îl privește cu ochi triști. Mihai începe să nu se mai simtă în largul său, iar cu fiecare minut care trece se simte tot mai nesigur. Și chiar e speriat. Își lasă capul în jos, ascunzându-și lacrimile. Apoi își amintește că tatăl său i-a pus ceva în buzunar. Tremurând, caută stingher ce i-a pus tatăl lui acolo. Găsește o hârtie pe care scria: "Fiule, sunt în ultimul vagon..." Vacanta plăcută tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  80. Foarte frumos! prof. A. Hora

    RăspundețiȘtergere
  81. Felicitari, Eta! prof D Ioanes

    RăspundețiȘtergere
  82. Felicitari! prof M. Musca

    RăspundețiȘtergere
  83. Felicitari, Eta! prof I. Ungureanu

    RăspundețiȘtergere
  84. Foarte dragut! Felicitari! prof. M Ionocan

    RăspundețiȘtergere
  85. Felicitari tie si intregii echipe pentru munca depusa! prof. M Seceleanu

    RăspundețiȘtergere
  86. Felicitari, oameni dragi! prof. M Radu

    RăspundețiȘtergere
  87. Felicitari, Eta! Felicitari copiilor! prof. L Nicolau

    RăspundețiȘtergere
  88. Felicitari! Multumim! prof S. Nicolescu

    RăspundețiȘtergere
  89. Felicitari! <3 prof. D Rena

    RăspundețiȘtergere
  90. Felicitari, oameni minunati! prof. A. Anghel

    RăspundețiȘtergere
  91. Felicitari! prof. E State

    RăspundețiȘtergere
  92. Sunt foarte mandra ca invat in scoala asta! Frumoasa revista!

    RăspundețiȘtergere
  93. Anul viitor o sa particip si eu. Imi pare rau ca nu m-am mobilizat asa cum am zis... Felicitari colegilor mei care s-au implicat in aceasta frumaosa revista! Va pup, doamna Eta!

    RăspundețiȘtergere
  94. Felicitări pentru munca depusă! Lucrarea 'Imaginea trecutului cu valențe actuale' de la pagina 29 este realizată de eleva Murdărea Alexandra Daniela, clasa a 7 a A.

    RăspundețiȘtergere
  95. Mă bucur că am reușit să apar in această revistă 😊😊! A fost o mare placere sa particip deoarece sunt lucruri plăcute și încântătoare și mă pot folosi de ele toată viața.☺️♥️☺️
    Grigoriu Bianca-Miriam
    Clasa a V a C

    RăspundețiȘtergere

  96. A fost o mare plăcere sa particip ! :))
    Dumitru Denisa
    Clasa a VI a B
    💌💌💌

    RăspundețiȘtergere