Etichete

marți, 30 mai 2023

Nr 19

Și iată că închidem un alt număr al revistei noastre CRONICILE ȘCOLII 27!

 Numărul 19!

 Nici nu ne vine să credem! 

Am încercat și de această dată să adunăm în jurul nostru cât mai mulți elevi, părinți, profesori. Ne-am strecurat printre voi, printre caiete și teme, note și proiecte și uneori nici nu ați știut că ȘI VOI scrieți aici cot la cot cu noi. Am adunat filă cu filă cuvinte și imagini din VIAȚA NOASTRĂ DIN ANUL ȘCOLAR 2022-2023 și de-acum le așezăm frumos ÎN AMINTIRE. În sufletul nostru oricum SUNT! 

Am vrea să vă mulțumim tuturor pentru disponibilitatea voastră de a ne răspunde la solicitări, pentru zâmbetele și încurajările pe care ni le-ați oferit cu atâta generozitate. Sunteți autorii acestei reviste! 

Suntem mândri de comunitatea în care învățăm! Știm, nu întotdeauna avem zile bune (ca acestea prezentate de noi în revistă), poate ne mai supărăm unii pe alții, poate în unele zile suntem mai descurajați, sau mai nervoși, sau mai triști. E bine însă să știi că mereu între zidurile școlii tale E CINEVA căruia îi pasă de tine și te poate ajuta! 

Să privim mereu cu bunăvoință în jurul nostru, să răspândim încredere și bucurie și să vedem când cel de lângă noi, mai mare sau mai mic, are nevoie de sprijin. Să fim prezenți! 

Și, da, vorba doamnei Eta: #împreunăsuntembine. 

Profa are întotdeauna dreptate! :)

 MULȚUMIM TUTUROR CITITORILOR ȘI COLABORATORILOR NOȘTRI!

Redactorii ediției: Elevii cls 6 B și 6 D
Prof. coordonator consilier școlar Eta Șerbănoiu


Pentru o mai buna vizualizare:

- apăsați pe FULLSCREEN (colțul din dreapta jos) sau pe Nr 19 Cronicile Școlii 27.pdf, scris cu albastru, sub fereastra de mai jos;

- recomandăm accesarea versiunii pentru web! (pe PC, laptop).

105 comentarii:

  1. Farkaș Ștefan13 iunie 2023 la 02:11

    Cea mai tare revistă! Merită citită!

    RăspundețiȘtergere
  2. A fost frumos sa particip!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Acesta este un proiect foarte interesant și merita vizionata.

    RăspundețiȘtergere
  4. A fost o experienta minunata!Cititi revista!Nicolae Iustin

    RăspundețiȘtergere
  5. Alex Ghițoaica : Mi-a plăcut foarte mult să particip la acest proiect minunat!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-a plăcut sa particip la acest proiect!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-a plăcut să particip la această revistă. Este minunată! Cochino Sorin Clasa a VI-a B.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cea mai tare revistă! Merită citită!
    Ștefan Farkaș, clasa 6B

    RăspundețiȘtergere
  9. (Sanda Luca) Mi-a placut foarte mult sa particip la acest proiect deoarece am facut multe activitati interesante

    RăspundețiȘtergere
  10. Suntem grozavi!!-Nigai Ioana 6B

    RăspundețiȘtergere
  11. Mi a facut placere sa particip la revista

    -Chivu Oana

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi place revista foarte mult, recomand. (Nica Tudor)

    RăspundețiȘtergere
  13. Activitatiile din aceasta revista au fost intereante. Au fost o gramada de lucru in echipa. Mihai Petre Iulian clasa a 6-a B.

    RăspundețiȘtergere
  14. Jugureanu alexandru:
    A fost o onoare sa particip la acesta revista,a fost foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  15. Mi a facut placere sa particip la acest proiect (Lapas Maia)

    RăspundețiȘtergere
  16. Cea mai tare revistă! Are lucruri adevărate și foarte interesante!

    RăspundețiȘtergere
  17. Ma bucur ca am participat la cea mai creativa revista a scolii noastre!
    Semnat Voicu Albert Ioan.

    RăspundețiȘtergere
  18. Mi-a plăcut sa particip la acest proiect. Popa Raluca Andreea

    RăspundețiȘtergere
  19. Este perfectăăă <33 (Făluțoiu Maria Rebecca)

    RăspundețiȘtergere
  20. A meritat să citesc revista,foarte interesant.Recomand.
    Radu Tănasie

    RăspundețiȘtergere
  21. Aceasta revista este uimitoare, trebuie apreciată pentru că un om a muncit în fiecare zi de la începutul anului 2023 pentru a finaliza acest proiect/revista. Mulțumim frumos doamna profesor Eta șerbanoiu

    RăspundețiȘtergere
  22. Mi-a plăcut să particip la aceasta activitate deoarece învățăm cum sa fim reporteri insăși(Alexandru Matache)

    RăspundețiȘtergere
  23. Matei Paraschiv 6D13 iunie 2023 la 03:25

    Mi-a plăcut foarte mult aceasta revista mai ales secțiunea profesorii de azi elevi de ieri

    RăspundețiȘtergere
  24. Bianca Maria Stefan13 iunie 2023 la 03:26

    Mi-a plăcut acest proiect!

    RăspundețiȘtergere
  25. Minunată!!! Felicitări tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  26. Cu voi lumea școlii e mai frumoasă!!!

    RăspundețiȘtergere
  27. Este coplesitor cât de mult ați lucrat! Nu am cuvinte pentru a va felicita! Jos pălăria!

    RăspundețiȘtergere
  28. Îmi place mult! Bravo tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  29. Mi-a plăcut să văd cum arătau profesorii când erau și ei elevi. Super idee! Vreau sa ii vad pe toți! :)

    RăspundețiȘtergere
  30. E incredibil cum niște copii pot realiza așa ceva! Felicitări pentru profesorii care i-au îndrumat!

    RăspundețiȘtergere
  31. Sunteți grozavi! Felicitări! ❤️

    RăspundețiȘtergere
  32. Azi o fetiță m-a oprit pe stradă și mi-a zis: Vreți să intrați aici (mi-a dat o foaie cu adresa) să vedeți ce am lucrat? E o revistă." Am intrat de dragul ei. Sunt absolut surprinsă de ceea ce ați realizat. Felicitări, copii! Felicitări, profesori! Avem viitor! Bravo.

    RăspundețiȘtergere
  33. Mi-a plăcut foarte mult ceea ce am reușit să citesc până acum. Foarte frumos! Activități interesante, multi copii și profesori implicați. Sunteți un exemplu! Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  34. cea mai misto editie de pana acum sincer sa fiu

    RăspundețiȘtergere
  35. Felicitări! De fiecare data o citesc cu drag și dor! ❤️ Elena

    RăspundețiȘtergere
  36. Felicitări, Eta! Și copiilor, bineînțeles! ❤️

    RăspundețiȘtergere
  37. Felicitări! Jos pălăria!

    RăspundețiȘtergere
  38. Felicitări! Omul sfințește locul! ❤️

    RăspundețiȘtergere
  39. Vă iubesc! Abia aștept să o savurez!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  40. Mulțumim, Eta! Minunată, că de obicei!

    RăspundețiȘtergere
  41. Mulțumim, Eta! Bravo, copii!

    RăspundețiȘtergere
  42. Felicitări, Eta! ❤️🥰 Bravo tuturor celor implicați! ❤️

    RăspundețiȘtergere
  43. Mi-a plăcut tot ceea ce am citit! E fascinantă lumea copiilor! Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  44. Toate școlile ar trebui sa va ia de exemplu! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  45. Nu am știut că într-o școală de cartier pot fi făcute atât de multe și de interesante activități educative. Cinste cadrelor didactice implicate! Bravo, copii!

    RăspundețiȘtergere
  46. Ce amintiri frumoase! Regăsesc școala mea așa cum am lăsat-o. Mi-e dor de voi toți! Felicitări pentru revistă!

    RăspundețiȘtergere
  47. Ce frumos scriu copiii noștri! Se ce frumos gândesc! Mi-a plăcut mult! Felicitări, doamnă profesoară! Felicitări și colegi dvs! Bravo, copii!

    RăspundețiȘtergere
  48. ❤️❤️❤️❤️

    RăspundețiȘtergere
  49. Ați dezvoltat o comunitate frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  50. Felicitări, dragii mei!

    RăspundețiȘtergere
  51. Viitori jurnaliști! Clar!

    RăspundețiȘtergere
  52. Am lucrat frumos împreună. Îmi plac interviurile și activități din proiecte au fost interesante. Pozele cu profesorii au fost o surpriză drăguță. Bravooooo!

    RăspundețiȘtergere
  53. A colabora prin învățarea de la alții și prin empatie, dezvoltarea abilităților socioemotionale, creativitate și deschidere - toate acestea le-am găsit în revista voastră. Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  54. Superb! Mi-a plăcut foarte mult proiectul! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  55. Mi a făcut plăcere sa fac parte din acest proiect! Toaderu Ana Sofia 6D

    RăspundețiȘtergere
  56. Foarte frumos! Sunt mândră de voi! ❤️

    RăspundețiȘtergere
  57. Foarte frumos! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  58. Copii talentați! Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  59. 🥰🥰❤️❤️🥰 Apar și eu în revistă! 😁😁

    RăspundețiȘtergere
  60. Inspirational! Bravo, copii! Bravo, profesori!

    RăspundețiȘtergere
  61. Mulțumesc pentru oportunitatea de a lucra la acest proiect!

    RăspundețiȘtergere
  62. Aceasta revista mi-a plăcut.

    RăspundețiȘtergere
  63. Vasile Iustina 6D14 iunie 2023 la 10:22

    Mi-a făcut plăcere să particip la revistă

    RăspundețiȘtergere
  64. Mi-a făcut plăcere să particip la această revistă!

    RăspundețiȘtergere
  65. A fost o plăcere să particip la acest proiect!
    Dragoș Brănilă, 5A

    RăspundețiȘtergere
  66. Tudor Asmarandei15 iunie 2023 la 11:00

    Foarte tare! Merita sa fie citita!

    RăspundețiȘtergere
  67. Ecelentă ideea! Ador Revista Școli !🥰🩷🩷🩷🩷🩷

    RăspundețiȘtergere
  68. O revistă de tot dragul!

    RăspundețiȘtergere
  69. O revistă de tot dragul🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷

    RăspundețiȘtergere
  70. Felicitări celor care au participat la acest proiect! E foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  71. Impresionant! Tot respectul pentru profesorii și elevii care au scris in aceasta revista!

    RăspundețiȘtergere
  72. Felicitări! De fiecare dată o citesc cu drag și dor!♥️

    RăspundețiȘtergere
  73. Felicitari, Eta! Si copiilor, bineinteles!

    RăspundețiȘtergere
  74. Felicitari! Omul sfinteste locul 🤗

    RăspundețiȘtergere
  75. Va iubesc!!! Abia aștept să o savurez!!!

    RăspundețiȘtergere
  76. Doamnă Eta Serbanoiu, multumim ptr ajutor 🥰

    RăspundețiȘtergere
  77. Felicitări! 🥰❤️

    RăspundețiȘtergere
  78. Felicitări, dragii mei!

    RăspundețiȘtergere
  79. Vă felicit pentru un așa proiect frumos și interesant!🥰

    RăspundețiȘtergere
  80. Felicitari, doamna Eta! Fiecare numar reprezinta inca o victorie! Felicitari micilor autori pentru ceea ce au realizat! Ma bucur din tot sufletul!!!

    RăspundețiȘtergere
  81. Eta Serbanoiu , tocmai pentru ca imi amintesc cum s-a scris primul numar, ce de framantari, apoi ce satisfactii am impartit cu totii, ...zambesc fericita. Si din acelasi motiv, la fiecare aparitie, ma bucur sa vad, ca acest proiect continua! Copiii talentati au fost si o sa fie, important este sa ramana si oamenii dedicati, care sa valorifice izvorul lor nesecat de inspiratie, sa le canalizeze energiile, dar mai ales, sa ii motiveze si sa-i incurajeze, sa isi exprime ideile si sentimentele. O zana buna acolo, inca exista!❤

    RăspundețiȘtergere
  82. Mi-a plăcut foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  83. Încântată să văd atâtea proiecte interesante strânse în această revistă! Felicitări tuturor!

    RăspundețiȘtergere